16 September 2011

tukar blog



hiii korang semua. apa khabar? ingat lagi saya ?
actually saya tak tukar link. masih guna yang sama. just blog yang lama tu je tukar link and buat private. jadi jangan terkejut beroks lak tengok post2 yang lama dah takda tu. ehee
salah satu sebab saya berubah blog adalah sebab saya malassssss giler nak buang gambar2 lama yang tak bertudung tu.
oh ha, saya sekarang dah berubah penampilan :)
yang mana pernah baca blog saya yang lama, atau yang pernah kenal saya dulu tu tahu la macam mana rupa saya ketika dulu kala :D
and now, ALHAMDULILLAH.
saya dah mula berhijab pada 15 Ogos 2011 bersamaan 15 Ramadhan 1432H.
mesti ada tertanya2 kenapa saya boleh tetiba nak berhijab ni ?
haaa pasal tu, nanti2 je lah saya bercerita. ehee :D
sooooo, blog baru saya ni TIDAK AKAN ada gambar2 saya yang 'terbogel' macam dulu dah. insyaALLAH. :D
oitt. jangan ingat gambar2 yang 18SX lakk. maksud tersirat kat situ gambar yang tidak berhijab la dulu.
ish ish ish korang ni. tau nak pikir bukan2 jeee. bagi yang tak tu,bagus2. hehehehe.
blog baru ni saya akan cuba sedaya upaya untuk update okee :D


oh ya, SELAMAT HARI MALAYSIA ye korang :D  ehem ehem 




jumpa lagi :)


loves,

No comments: