19 September 2011

serangan sinus yang melampau T____T

Assalamualaikum.
jawab ye. :) terima kasih *tepuktangan*
harini FLU saya masih teruk.
3 hari dah saya flu ni. harini saya tak p kerja pon :(
tadi pagi bangun memei mata ni bengkak ja. idung ni pon ketat ja. cam dah budak2 kott.
terus sms kat ketua unit cakap cuti. huuuu.
sambung tido sampai pukul 12. lambat ? hahaha.
orang sakit, dikecualikan la kan ?
plan nak puasa pon terbantut gak harini. atas alasan kurang sihat yew tawan2.
harini tak hujan pon, tapi tengok kat BBM status merata update hujan.
agaknya zon mana lah yang hujan tatau. ish ish. tapi takpa, cuaca sejuk2 kuku je. (eh, suam2 kuku or sejuk2 kuku ?) ehee ada kesah ? *tampo kepala masing2*
plan harini ingat nak bagi mandi my COCO-on. tapi sampai sekarang jam menunjukkan pukul 7:33pm pon tak termandi lagi. kesian dia. ishhh.
(bagi yang tatau siapa COCO saya ?)

ini dia, TADAAAAA


kalau nak tau binatang apakah ini ? tunggu nanti saya buat entri khas buat COCO. ehee :D
kbai!


loves,

No comments: