20 September 2011

saya dilamun cinta ♥

Assalamualaikum.. kum.. kum...

selamat hari selasa ye (20/9/2011). sorry la lambat update. patutnya ni entri semalam, disebabkan line internet yang macam hampeh . tak dapek nak update semalam.
pepagi lagi dah pegi keja, balik pon dah dekat 6pm. dah tu 8pm tadi pegi fetch my mum pulak.
so, jadi lambat je nak hapdate ! actually boleh je kalau nak hapdate guna my BB.
tapi macam tak puas je nak menaip. unless ada IPAD2. opsss!
ehee.okay.di sini saya nak cakap yang saya telah dilamun cinta teruk2 mia okeh.
kira boleh sasau la kalau tak jumpa ni. hehehe okay stop sat topic ni. saja bagi topic start engine. haha.
kita discuss jap topic lain. let's talk pasal gadgets/technologies ye. :D
sekarang ni dah zaman moden. zaman teknologi canggih.
semua nak yang canggih je kan. 3g la,wifi la, gps la, touch sana, touch sini la. (eh eh. touchscreen ye ? silap lakkk)
ada yang gila gadgets macam handphone. contoh yang femes/hits sekarang ni iPhone dan Blackberry. (mesti peminat Sony Ericsson, Samsung and Nokia yang lain bengang je) bukan nak cakap brand lain tak femes. just, kurang mendapat sambutan yang sangat sangat sangat melonjak-lonjak. (bengang lagi la korang ye) hehehehe.
ada juga yang gila camera . haaaa camera ni yang saya tau ada Canon, Nikon, Lexus and blablabla.
dan gadget yang paling latest, tablets. (tablets ni gadgets eh? lantakkk) iPad2 la, Galaxy Tab la, Blackberry Playbook la tah apa tab tab lagi la. makin lama,semua brand pon nak keluarkan tabs ni gak. tak kisah la kan. tapi rasanya sekarang yang femes dan maju pon antara 3 nama yang saya sebutkan tadi tu la.
dulu-dulu saya gilakan camera, then handphone. tapi takpa, dah dapat dah. so now, gila pada tablet2 nih. espeseli, IPAD2.
bila tengok video2 review IPAD2 kat YouTube ni, memei sangat mengiurkan !
air liur menetes je tengok video dia sambil tadah dengan baldi (okay jangan percaya =.=")
memula Playbook keluar tu, memei dok aim nak Playbook. konon nak support Blackberry sebab nak link dengan hp la. tapi bila tengok dari segi2 dan bucu2. macam kurang berminat sikit. jiwa dan perasaan ni melompat2 tergedik2 nak sangat jatuh cintan pada IPAD2 ni. tatahu la pasaipa. (kononnnnn !)
tengok games dalam IPAD2 ni, pehhh. rasa cam nak tampo sampai pusing kepala je tau. heeee. tapi kan satu je yang tak best kat IPAD2 ni, camera dia. tu kalau nak buat bandingan dengan Playbook lah.
camera Playbook ni memei jauh beza panggang dari asap api (ehhhh !) berbanding IPAD2.camera sangat clear (bak kata orang Penang "kelia")
tapi for me, itu semua tak penting. Apa yang penting (buat ala2 wonderpets ye tawan2) KERJASAMA! ehhh. yang penting mestilah GAMES! saya ni moyang kepada HANTU GAMES ! so beware ! eheee.
sesudah mendengar nasihat kawan2 yang sangat baik budi pekerti. hati saya memang dah jatuh cinta dah dengan IPAD2. sorry all :D KU TLAH JATUH CINTA (nyanyi ala2 Agnes Monica)...
agaknya lah kan, siapa lah nak bagi hadiah surprise kat saya ye *buat-muka-mintak-backhand*
tak pun hadiah birthday ke, tapi macam lambat je.
or hadiah hantaran ke ? oh itu lagi lambat. itu saya taknak demand lebih2.
cukup lah sekadar kereta BMW X6. ye saya tahu, saya memang bukan seorang yang demanding. agagagaga *pang-sedas*
eh eh, tetiba masuk pasal hantaran pehal ? back to my lover, si iPad2 bin Apple. (bukan main sedap nama kau ye) agaknya la kan, baru sekarang saya nak berminat dengan iPad2 ni mesti ada yang cakap ketinggalan zaman kann?? huhuhu. kesahhh sangatt ?
bila lah nak dapat iPad2 ni kan. hurm. nak membawa diri sat. nak menatap gambar 'kekasih' gelapku. kbai !


loves,

2 comments:

Gadis Acoustic's said...

assalammualaikum...nice entry...
laaa , dieba igt awk dilamun cinta dgn seseorg rupanye dgn GADGETS...

k@m said...

amboi... sakan bercinta dgn gadgets ya... nk ipad ja, upad x nak? :p