18 September 2011

happy sunday :D

jawab jangan tak jawab. bak kata Maria Elena "tak jawab dosa, jawab sayang". sapa tak kenal Maria Elena ? pegi lah google ke, search kat youtube ke. malas nak link. (betul ke eja gitu?) ohooii marah kak Maria kat saya nanti :P
haaa, harini hari ahad sudaa. cepat masa berlalu kan ? makin hari makin cepat la jangka umur saya meningkat kan ?  makin hari makin cepat la waktu saya nak bernikah kan ? (ada kena mengena ke?) *ketukpalasendiri*
actually bukan nak cakap pasal kawen mawen ni. hoho. saya nak cakap yang saya FLU teruuk harini !!! http://www.emocutez.com
okay, actually dari semalam. SINUS teruk agaknyaaa.
oh tidaaak ! ye, saya sinus kekadang terukk.kekadang baik jeee. semalam lak saya makan Asam Pedas yang banyak belacan tu. tambah lak ngan budu. pehhh ! harini, menangis macam nak keluar hingus. (eh, boleh?)
setiap saat, bersin tak henti. mata ni berair jeww. kesian kan ?
siap telan macam2 ubat then tido pon sama ja :( hidung ni dah merah macam Minnie Mouse. tasuke tauuu.
harini activity saya banyak online then tido ja. nak buat apa tak larat dah.
so, tadi tiba2 teringan mooncake yang umi saya bawa balik ritu. oh mooncake ni HALAL punya tau. sebab kawan umi saya yang kerja bahagian halaldanharam ni bagi. saya ni pun konon buat macam sedap sangat nak makan. so, potong la lawa2. buat ala2 macam depa suka buat iklan tu. ala, yang potong suku tu. BAJETTT!
pastu saya try la rasa sikit. rasa yang flavor chocolate. boleh la tahann. actually mulut tak rasa apa pun, just rasa manis2 ja. FLU kan :(
tapi saya rasa saya tak SUKA ! hahahaha. 1st, sebab manihh. 2nd, sebab lembik, 3rd, sebab tak LALU.
hahahaha.tekak orang kampungggg (ada kena mengena lagi?) *tamparmukapulak*
jap nak letak rupa mooncake yang belum di'sunat' . hahaha. biadap sangat tu :P okay,belum di'potong'

cute kan ? saya suka pattern dia. hoho. sambil online2 tu. tetiba teringat ada open house lak harini sebab Kak Fina bbm tanya pi or tak.since saya dok flu teruk ni, then petang2 skit pon ada open house, tp rumah adik beradik la. terus tak jadi pegi. mcm tak larat ja. cancel abih dengan kak Fina and kak Wati. oh siapa mereka ? mereka adalah rakan saya sewaktu saya bekerja di airport :D rindu gila dengan depa geng2 airport. lama tak jumpa.
okay sambung balik. mcm dah penuh je entri saya kali ni http://www.emocutez.com. ada ku kesah ???? *tampomukakorang*
hahahaha !
then lewat petang sikit, baru pegi rumah abg Yen. rumah cousin.
since perut lapar gila2. melantak pon gila2 lahhh.
http://www.emocutez.com hahahaha boleh gini ??
melantak nasi goreng, bihun sup, ketupat, roti jala, kek, dan puding.haaa. tak banyak pun kan ? saja gimik tuuu :P lalalalala


yang best time makan tu,tak langsung nak bersin2 bagai.. "SINUS" nampak makanan katakan.
bila perut dah kenyang, hati manyak senang wooo. sampai kan cousin2 lain tegur.

abg Yon : amacam, okay ka ? 
saya : okay. hihihi (gelak sipu2 malu) *tampomukalagiskali* 
abg Yon : nampak gemuk sekarang  (sambil buat gaya pipi kembung) 
saya : haaa ?#@%@$&!& !!!! mana adaaaaa http://www.emocutez.com *tampopipikuat2*

that's the BEST COMPLIMENT yang saya dapat harini. kbai !

meh nak tunjuk skit muka orang sakit dan konon "GEMOK" .! rwarr ! jangan tegur apa2 okay. kbailagisekali!


mata bengkak. hidung merah. muka tak make-up. sekian!

jumpa lagi !

loves,

No comments: